ظریف: وضعیت اعضای کابینه به تدریج روشن‌تر می‌شود-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

ظریف: وضعیت اعضای کابینه به تدریج روشن‌تر می‌شود

معاون راهبردی رئیس‌جمهوری تصریح کرد: هنوز گمانه‌زنی‌ها در مورد اعضای کابینه در حد خبرسازی است و انشاءالله به تدریج وضعیت روشن‌تر خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۳ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 05
کد خبر: ۲۵۳۴۴۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدجواد ظریف معاون راهبردی رئیس‌جمهوری از برگزاری جلسه‌ای در 16 مرداد برای نامزدهای عضویت در هیئت دولت در حضور مسعود پزشکیان خبر داد.

ظریف در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت:

«دیروز یکشنبه با دیدار ساعت 7 صبح با یکی از اعضای شورای راهبری در مورد اولویت‌های راهبردی دولت چهاردهم آغاز شد و سپس با کمیته زنان شورای راهبری پیرامون راه‌های کاهش شکاف جنسیتی در سطوح بالای مدیریتی کشور تبادل نظر کردیم. قرار شد ارتباط معاونت راهبردی با کمیته‌ها به عنوان بخشی از وظایف معاونت ادامه یابد. پس از آن رئیس محترم مرکز بررسی‌های استراتژیک گزارش بسیار مفیدی از فرصت‌ها و چالش‌های مرکز و گزینه‌های مختلف معاونت راهبردی ارائه کردند.

دیدارهای بعدازظهر برای پیگیری امور مربوط به معاونت راهبردی بود و سپس برای اولین‌بار در دولت چهاردهم در جلسه هیئت دولت شرکت کردم. پس از جلسه هیئت دولت دیداری در مورد اطلاع‌رسانی با تعدادی از فعالین فضای مجازی داشتم و سپس در جلسه‌ای از ساعت 8 تا 10:30 شب در حضور رئیس‌جمهور نتایج کار شورای راهبری را با توجه به پاسخ استعلام‌های دریافتی بررسی کردیم.

امروز بیشتر به کارهای تحقیقاتی و دانشگاهی باقیمانده گذشت. فردا صبح قرار است جلسه بعدی در مورد نامزدهای عضویت در هیئت دولت را در حضور جناب دکتر پزشکیان داشته باشیم و در پرتو رایزنی‌های امروز ایشان، به سوی نهایی‌کردن فهرست نامزدها حرکت کنیم. خوشبختانه اطلاع پیدا کردم که تعدادی از متخصصین جوانی که در کمیته‌ها و شورای راهبری بررسی و پیشنهاد شده‌بودند، امروز به عنوان معاونین و مدیران ارشد سازمان برنامه و بودجه منصوب شدند.

بار دیگر تأکید می‌کنم که هنوز گمانه‌زنی‌ها در مورد اعضای کابینه در حد خبرسازی است و انشاءالله به تدریج وضعیت روشن‌تر خواهد شد. همانگونه که قبلا هم عرض کردم، انتخاب وزرا و معرفی آنها به مجلس در اختیار رئیس‌جمهور است و ما به‌عنوان بازوی مشورتی ایشان در یک ابتکار شجاعانه از سوی ایشان فعالیت می‌کنیم.

اکنون هم با قدری تأخیر عازم جلسه‌ای به دعوت اهالی رسانه هستم.

شاد و سربلند باشید.»/تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده